Opvraag identiteitsbewijs

  • Waarom vragen jullie mij om mij opnieuw te identificeren? Mag dat wel?

  • Vanuit welke wetgeving is periodiek klantonderzoek verplicht?

  • Waarom hebben jullie de gegevens van mijn paspoort of identiteitsbewijs nodig?

  • Kan ik me identificeren met een buitenlands paspoort of identiteitsbewijs?

  • Waarom kan ik me niet identificeren met mijn rijbewijs?

  • Ik heb geen geldig identiteitsbewijs. Kan ik uitstel krijgen?

  • Moet ik mijn identiteitsbewijs ‘onbewerkt’ aanleveren?

  • Waarom hebben jullie mijn Burgerservicenummer (BSN) nodig?

  • Wat gebeurt er met de gegevens die ik aanlever?

  • Gaan jullie medewerkers zorgvuldig met mijn gegevens om?

  • Hoelang bewaren jullie mijn gegevens?

  • Kan Hypinvest maatregelen treffen, als ik me niet wil of kan (her)identificeren?

  • Waarom geven jullie bij het versturen van mijn ID-bewijs de voorkeur aan post?

  • Ik heb meerdere brieven ontvangen. Klopt dit wel?

  • Er is een (ex) partner die niet meer in beeld is. Moet die partner ook een kopie ID aanleveren?

  • Mijn partner en ik zijn gescheiden en ik ben in de woning blijven wonen. Moet mijn ex-partner ook een kopie ID aanleveren en kan ik de hypotheek op mijn naam zetten?

Mijn vraag staat er niet bij