Klachten
-
Ik heb een klacht, waar kan ik deze indienen?
Heeft u uw lening afgelost vóór 17 november 2021?
In dit geval is uw lening niet verkocht aan Hypinvest. Voor klachten kunt u contact opnemen met klacht@dsb.nl.Had u op 17 november 2021 nog een lening uitstaan bij Finqus?
Dit betekent dat uw lening is verkocht aan Hypinvest.Als u een klacht heeft over de dienstverlening van Hypinvest of over uw lening, dan kunt u via onderstaande gegevens uw klacht kenbaar maken:
E-mail: klachtenadministratie@hypinvest.nl
Schriftelijk: Hypinvest tav Klachtencommissie Hypinvest
Postbus 380
2501 BH ’s-GravenhageMocht u ontevreden zijn over onze klachtafhandeling, dan kunt u uw klacht voorleggen aan het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD) of de geschillencommissie van het Bureau Krediet registratie (BKR).
Het Kifid is een onafhankelijke organisatie die klachten behandelt over financiële producten en diensten. Het Kifid kijkt of uw klacht via bemiddeling kan worden opgelost. Zo niet, dan doet de Kifid een uitspraak in uw klacht. Bent u het niet eens met deze uitspraak? Dan kunt u uw klacht in bepaalde gevallen voorleggen aan de Commissie van Beroep.
Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid) (Voor particulieren)
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
070 - 33 38 999
www.kifid.nlBKR gerelateerde klachten kunt u nadat u onze klachtenprocedure heeft doorlopen voorleggen aan de Geschillencommissie Bureau Kredietregistratie.
Voor meer informatie over het KiFiD en BKR verwijzen wij naar www.kifid.nl en www.bkr.nl.